Spinder Colibri

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Spinder Colibri op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

jenske81 27-04-2011
Geschreven voor: Spinder Colibri

Bevalt zeer goed! Inderdaad lekker makkelijk in gebruik en dus vrouwvriendelijk :)

toverheksje 18-11-2010
Geschreven voor: Spinder Colibri

wat een onding, ik heb er 3 gehad en iedere had problemen met de belichting. De eerste die ik had, rammelde van de trekhaak af (ondanks dat hij zo vast gezet was door de handelaar, je hoefde er maar 1 keer aan te komen en hij rolde over de kogel heen) de lichten deden het niet van geen enkele van de 3.
Nu heb ik een eagle. Deze is geweldig

kvdnberg 05-08-2010
Geschreven voor: Spinder Colibri

Na goede ervaring in de familie met de Spinder Falcon en een gehuurde Spinder Hawk deze Spinder Colibri fietsdrager gekocht om elders dagtochtjes te kunnen maken op de fiets. De Hawk was voor mij wat zwaar om op de auto te zetten maar deze Colibri doe ik met het grootste gemak op en van mijn auto als ik zin heb in een fietstochtje. Ik ben inmiddels vaker met de auto & fiets op pad geweest dan van huis uit op de fiets.

Bevalt uitstekend, ik heb binnen een kwartier de fietsdrager en de fiets op de auto zitten. De fietsdrager past ook ingesteld en wel in de achterbak, ik hoef dus nooit opnieuw te schuiven met de bandendragers of de arm die op het frame klemt.

Onderweg is de boel heel stabiel, ik heb er alle vertrouwen in dat de fiets blijft zitten en de fietsdrager gaat nooit scheef hangen o.i.d. Geweldig product voor een mooie prijs.

petfre68 09-03-2010
Geschreven voor: Spinder Colibri

Geweldig handige fietsendrager. super compact, licht in gewicht. Heb altijd in de auto liggen. Zit binnen 1 minuut op de trekhaak.

Henk666 06-01-2010
Geschreven voor: Spinder Colibri

Mijn ervaring met deze fietsdrager is ronduit slecht.
Heb deze drager besteld via internet, maar na levering bleek het schroefdraad in de plaat om hem op de trekhaak te monteren niet goed Ik draaide het schroefdraad van de bout kapot.
Deze teruggestuurd en een volgend exemplaar toegestuurd gekregen. Bij deze was de bedrading niet goed, dus weer teruggestuurd.
De derde die ik kreeg hing zover achterover dat ik er de weg niet mee opdurf. Deze ook maar weer teruggestuurd en wachten op teruggave van mijn geld. Ik ben weer een illussie armer en een ervaring rijker. Voor mij geen Spinder meer.

hannoe25 26-06-2008

Een geweldige drager voor het vervoeren van 1 fiets.,
Makkelijk op de trekhaak te bevestigen, licht in gewicht en omdat ik graag mag mountainbiken is dit de ideale drager om er alleen op uit te trekken!

Mijn eerste ervaring met een Spinder maar het is een uitermate positieve ervaring!!

Deze drager kan ik iedereen aanraden!!